7 بهترین سیستم مدیریت دانش برای ساخت انواع KMS
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

فرآیند مدیریت دانش (KMS) تقریباً در هر تجارت موفق بخشی اساسی است. با این وجود چرا بسیاری از مشاغل و شرکت های نوپا از آن به عنوان یک جز component اختیاری چشم پوشی می کنند؟

هزینه های گران قیمت مدیریت دانش و حفظ منظم آن از دلایل اصلی آن است. تلاش برای به روزرسانی مقالات دانش با استفاده از ابزارهای پیچیده دلیل دیگری است که باعث می شود مشاغل از ایجاد پایگاه های دانش پرهیز کنند.

با این حال ، با KMS مناسب می توانید از همه این مسائل جلوگیری کنید. و بر اساس بودجه ای ناچیز ، یک دانش بنیان به راحتی قابل مدیریت بسازید.

ما چندین سیستم مدیریت دانش پیدا کردیم که درست مثل مشاغل شما و بسیاری از مشاغل دیگر برای مشاغل ساخته شده اند. در این راهنما ، ما به سیستم ها نگاه می کنیم تا KMS مناسب پروژه شما را پیدا کنیم.

سیستم مدیریت دانش (KMS) چیست؟

فرآیند مدیریت دانش را می توان از بسیاری جهات تعریف کرد. برای برخی ، این یک پلت فرم آموزش و یادگیری است. برای بسیاری دیگر ، این بستری برای حل موثر مشکلات است.

به زبان ساده ، سیستم مدیریت دانش بستر یا ابزاری است که برای اشتراک دانش استفاده می کنید.

به عنوان مثال ، با یک سیستم مدیریت دانش ، می توانید مقالات ، اسناد و راهنماهایی را ایجاد کنید. سپس می توانید آنها را در دسترس مشتریان یا کارمندان خود قرار دهید تا به آنها اجازه دهند راه حل هایی برای مسائل مشترک مربوط به محصول شما پیدا کنند.

این که آیا برای یادگیری نحوه استفاده از یک محصول به مشتریان است. یا به کارمندان خود بیاموزید که چگونه شرایط مختلف را اداره کنند. همه ما می توانیم توافق کنیم که یک پایگاه دانش از بسیاری جهات می تواند برای انواع مشاغل مفید باشد.

مزایای فرآیندد مدیریت دانش و به اشتراک گذاری

اگر به اقناع بیشتری نیاز دارید ، در اینجا تنها برخی از مزایای بسیاری از مدیریت دانش آورده شده است.

هزینه های پشتیبانی مشتری را کاهش دهید

با داشتن یک دانش بنیان ، شما مشتریان و کارمندان خود را قادر می سازید تا به تنهایی راه حل پیدا کنند.

اگر مشتری مشکلی دارد ، می تواند در پایگاه دانش به دنبال پاسخ باشد. کارمندان می توانند از پایگاه دانش برای یافتن راهنماهایی در مورد چگونگی مدیریت شرایط خاص مانند پاسخ به سوالات مشتری استفاده کنند.

در هر صورت ، می تواند به کاهش زمان و هزینه های پاسخگویی به ایمیل ها و تماس های تلفنی کمک کند.

کارمندان و تیم ها را آموزش دهید

پایگاههای دانش خصوصی معمولاً توسط شرکتها برای آموزش و آموزش کارمندان و تیمهایشان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید چندین پایگاه دانش برای هر بخش ایجاد کنید. آن را با دوره ها ، راه حل ها و راهنماها پر کنید. به طوری که آنها می توانند راهنماهای آموزش مشکلات عمومی را به تنهایی پیدا کنند.

سریعتر حل مسئله

پایگاه های دانش همچنین با ارائه راه حل های درخواستی به شما کمک می کنند تا در وقت خود صرفه جویی کنید. برای رفع مشكل دیگر لازم نیست مشتریان ساعت ها تماس بگیرند و در انتظار بمانند. کارکنان برای پاسخ به س questionsالات ساده نیازی به گذراندن ماه های آموزش ندارند. همه اینها در دانش است. فقط یک جستجو دور است.

دانش تخصصی را به اشتراک بگذارید

مشورت با یک متخصص اکنون از گذشته است. با داشتن یک دانش بنیان ، شما یک متخصص می شوید. پایگاه های دانش با راهنماها و اسنادی که توسط متخصصان ساخته شده پر شده است. دیگر نیازی به کمک گرفتن نیست.

رتبه بندی بهتر موتور جستجو

همچنین می توان از پایگاه های دانش عمومی به عنوان منبع بسیار خوبی برای سئو استفاده کرد. می توانید مقالات و محتوای دانش را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید.

انواع مختلف سیستم های مدیریت دانش

اولین قدم در توسعه سیستم مدیریت دانش تعیین اهداف مشخص است. هدف اصلی پایگاه دانش شما چیست؟ آیا این برای خدمت به مشتریان است یا ادارات خود را مدیریت کنید؟

هنگامی که هدف مشخصی دارید ، می توانید KMS مناسب را بر اساس انواع مختلف دانش بنیان پیدا کنید.

سیستم های پشتیبانی مشتری

اینها سیستم های دانش بنیان عمومی هستند که شما برای خدمت به مشتریان ایجاد می کنید. پایگاه های دانش پشتیبانی مشتری شامل آموزش ها و راهنماها است. به خصوص پاسخ به مسائل معمول مربوط به محصولات یا خدمات. این به مشتریان امکان می دهد بدون نیاز به تماس با پشتیبانی مشتری ، راه حل هایی پیدا کنند.

سیستم های دانش خبره

سیستم های دانش متخصص اغلب برای خدمت به تیم یک شرکت یا یک بخش خصوصی می شوند. به عنوان مثال ، بخش پشتیبانی مشتری می تواند از یک سیستم دانش متخصص برای یافتن سریع پاسخ به مشکلات رایج مشتری استفاده کند. این نوع پایگاه های دانش شامل راهنماهای متخصص ساخته شده در موضوعات خاص است.

سیستم های مدیریت اسناد

همانطور که از نام آن پیداست ، سیستم های مدیریت اسناد پایگاه دانش مدیریت اسناد هستند. این به ویژه برای مشاغل مفید و متعدد مفید است. سیستم های مدیریت اسناد به شما کمک می کنند تا یک کتابچه راهنمای بزرگ برای همه محصولات خود در یک مکان ایجاد کنید.

سیستم های مدیریت پایگاه داده

سیستم های مدیریت پایگاه داده برای ذخیره و به اشتراک گذاری انواع مختلف داده های مربوط به یک محصول یا تجارت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به مشتریان یا تاریخچه محصول باشد ، مدیریت پایگاه داده به سازماندهی منظم همه چیز کمک می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: